Αντιο «Δρογη»· καλως ηρθες «grizo & prasino»

«Μην πιεις απλά ένα ρόφημα· ζήσε μία βοτανική εμπειρία» - Η βραβευμένη θρακιώτικη εταιρεία περνά σε νέο επίπεδο

Λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του νέου της site η θρακιώτικη εταιρεία «Δρόγη -βιολογικά βότανα» αποχαιρετά τη «Δρόγη» , όπως την γνωρίσαμε, και συστήνει τη βοτανική εμπειρία του «grizo & prasino». Ο Κώστας Παπάζογλου και η Αγγελική Δράκου με την υπόλοιπη ομάδα συναντήθηκαν στο Μασάλι -που στηρίζει, όπως είπαν χαρακτηριστικά, τις προσπάθειές τους επί τέσσερα χρόνια- στις 30 Νοεμβρίου με όσους θέλησαν να γνωρίσουν από κοντά τα νέα ροφήματα και το νέο προφίλ της εταιρείας και απάντησαν σε ερωτήσεις. 

Το καινούργιο όνομα της εταιρείας 

Η ζωή είναι ένας κύκλος που όμως δεν είναι τέλειος, είπε η Αγγελική Δράκου. «Όπως τα χωράφια είναι πότε γκρίζα και πότε πράσινα», εξήγησε, «έτσι και η ζωή έχει γκρίζες και πράσινες στιγμές. Έχει και δυσκολίες και στενοχώριες και απογοητεύσεις. Πάνω από όλα, όμως, έχει ανθρώπους, τους δικούς μας ανθρώπους, όπως την οικογένεια, τους φίλους, τους συνεργάτες. Η φιλοσοφία μας είναι να βρίσκουμε χρόνο για τον εαυτό μας και  γι’ αυτούς». 

Κώστας Παπάζογλου «Η εταιρεία αναδιαμορφώνεται πάνω σε τρία επίπεδα» 

Η εταιρεία έκλεισε έναν κύκλο δουλειάς, το πρώτο της ταξίδι με τα βότανα, είπε ο Κώστας Παπάζογλου. Από αυτόν τον κύκλο δουλειάς και εμπειρίας, εξηγεί, διαμορφώθηκε η μορφή που πρέπει να έχει από εδώ και περά η εταιρεία και έγιναν αλλαγές πάνω σε τρία επίπεδα.
 

Σε πρώτο επίπεδο, υπογράμμισε, διαφοροποιήθηκαν τα προϊόντα και περιορίστηκε ο αριθμός των βοτάνων. Έτσι για να αντισταθμιστεί το menu βιολογικών βοτανικών ροφημάτων και να καλυφθούν οι ανάγκες, η ομάδα της «grizo & prasino» κράτησε επτά βασικά βότανα που έχουν βραβευτεί και συγκεντρώνουν την προτίμηση των καταναλωτών και ταυτόχρονα προστέθηκαν τρία βοτανικά μείγματα.
 
Τo δεύτερο επίπεδο στο οποίο συντελέστηκαν αλλαγές είναι τα προωθητικά πακέτα. Όπως ανέλυσε ο κ. Παπάζογλου η εταιρεία απευθύνεται πλέον στον τομέα της ho.re.ca και προσφέρει πακέτα που περιλαμβάνουν όχι μόνο βότανα αλλά και τα κατάλληλα σκεύη παρασκευής και σερβιρίσματος αφεψημάτων.

«Πετάμε το μπαλάκι στον πελάτη στην παρασκευή του ροφήματος» 

«Εστιάζουμε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Παράγουμε και συσκευάζουμε τα βότανα, όμως η φιλοσοφία μας απέχει από την μηχανική παρασκευή τους, όπως συνηθίζεται από τα περισσότερα καταστήματα που στοχεύουν στην ταχύτητα, με αποτέλεσμα την χαμηλή ποιότητα» δήλωσε. Η «grizo & prasino», γι’ αυτόν τον λόγο επιμορφώνει το προσωπικό των καταστημάτων με τα οποία συνεργάζεται για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί, ώσπου να φτάσει το ρόφημα στον πελάτη. Στο τέλος, όμως, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπάζογλου «πετάμε το μπαλάκι στον ίδιο τον πελάτη», για να διευκρινίσει πως «προσπαθούμε να κάνουμε τον καταναλωτή να μην πιεί απλά ένα ρόφημα, αλλά να ζήσει μία βοτανική εμπειρία. Φιλοσοφία μας είναι πως όταν το απολαμβάνεις πρέπει να κάνεις ένα βήμα πίσω, να δεις τα πράγματα εξ αποστάσεως, να απομακρυνθείς από το τρέξιμο και τη βαβούρα της καθημερινότητας και να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου και στους αγαπημένους σου ανθρώπους».
 

Όσον αφορά τις τακτικές προώθησης, που σύμφωνα με τον Κώστα Παπάζογλου αποτελούν το τρίτο επίπεδο πάνω στο οποίο θα γίνουν αλλαγές, οι παλιές συσκευασίες λιανικής πώλησης θα παραμείνουν οι ίδιες με διαφορετική, φυσικά, ετικέτα. Η διαφοροποίηση, συνέχισε, έγκειται στη δημιουργία ενός e-shop, το οποίο θα αντικαταστήσει τους ενδιάμεσους, τα καταστήματα με τα οποία, δηλαδή, γινόταν παραδοσιακά το λιανικό εμπόριο. «Το νέο e-shop κάνει πιο άμεση την επικοινωνία με τον πελάτη», είπε αναφερόμενος στα οφέλη του, «και αυτό μας βοηθά να γινόμαστε καλύτεροι και να καλύπτουμε κενά». 

«Κάνουμε το βήμα για μια αλλαγή και η προσπάθεια είναι τεράστια» 

«Κάνουμε το βήμα για μία αλλαγή και η προσπάθεια είναι τεράστια. Στην Ελλάδα ως τώρα η παρουσία μας αγκαλιάστηκε και αντιμετωπίστηκε υποστηρικτικά από όσους μας γνωρίζουν, ενώ πιστεύω πως όσοι μας γνωρίσουν τώρα θα ανταποκριθούν θετικά. Αυτό μας δίνει ώθηση να προχωρήσουμε», υπογράμμισε ο Κώστας Παπάζογλου.
 
Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στον σχετικά μικρό ανταγωνισμό που υπάρχει στον χώρο των αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών αυτή τη στιγμή. Ως αιτία θεώρησε την έλλειψη αγροτών που θα υποστήριζαν τη βιολογική παραγωγή. Ο Κώστας Παπάζογλου ως γεωπόνος που ασχολείται με τη συμβουλευτική είναι σήμερα και ο μόνος παραγωγός. Θα μπορούσε, υπογράμμισε, να αυξήσει την παραγωγή κρατώντας σταθερή την ποιότητα των προϊόντων του εάν περισσότερο αγρότες διέθεταν υπό τις οδηγίες του τα χωράφια τους και συνεργάζονταν μαζί του.«Υπάρχει άγνοια, παραπληροφόρηση και κοινωνικός έλεγχος», δήλωσε, «επομένως μετά από δέκα χρόνια μελετητικής παρουσίας δεν έχω βρει ακόμα άτομο για συνεργασία».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.