Τα κλειστα νηπιαγωγεια της Θρακης και οι παραπλευρες απωλειες

Απαρατήρητα

Κλειστά παραμένουν τα 6 νηπιαγωγεία των νομών Ροδόπης και Ξάνθης όπου υποτίθεται ότι θα ξεκινούσε η εφαρμογή  του προγράμματος της πιλοτικής παρέμβασης για την εισαγωγή της μητρικής ως γλώσσας στήριξης στις μειονοτικές περιοχές της Θράκης. Υποτίθεται καθότι το πρόγραμμα δεν πρόλαβε να ξεκινήσει καν μιας και οι εκπαιδευτικοί εξήγγειλαν στάση εργασίας από την πρώτη ημέρα της υλοποίησής του, και από εκεί και πέρα εξαγγέλλουν καθημερινά, ενώ έχουν καταγραφεί και περιστατικά κατά τα οποία απαγορεύτηκε η είσοδος στα σχολικά κτίρια των παιδαγωγών που έχουν προσληφθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής που υλοποιεί το πρόγραμμα.
 
Την ίδια ώρα που οι εκπαιδευτικοί φαίνονται αδιάλλακτοι στην στάση τους και αποφασισμένοι να συνεχίσουν την στάση εργασίας, αντίστοιχα αποφασισμένη για την υλοποίηση του προγράμματος φαίνεται και η κυβέρνηση, η οποία εμφανίζεται ανυποχώρητη.
 
Χωρίς να μπούμε σε διαδικασία σχολιασμού του ποια από τις δύο πλευρές έχει δίκιο στα όσα διεκδικεί, αυτό που  θέλουμε να επισημάνουμε είναι η ταλαιπωρία στην οποία υπόκεινται οι μαθητές αλλά και οι γονείς αυτών, οι οποίο στέλνουν καθημερινά τα παιδιά τους στο νηπιαγωγείο και τους τα στέλνουν πίσω. Πέραν της όποιας «παρεμπόδισης» της παιδαγωγικής διαδικασίας, υπάρχει και ο παράγοντας των εργαζόμενων γονέων ή απασχολούμενων σε κάθε περίπτωση η καθημερινότητα των οποίων έχει διαταραχθεί σημαντικά.
 
Ορθά και δίκαια τα επιχειρήματα και τα αιτήματα κάθε πλευράς, αλλά απουσία αντιδράσεων ακόμα από τους γονείς, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, μήπως δεν σκέφτεται κανείς τις «παράπλευρες απώλειες»; N.B.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.