Σε ρυθμους Μουντιαλ τα πρακτορεια του ΟΠΑΠ στην Κομοτηνη

Το 21ο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου ισορροπεί τον «πεσμένο» λόγω λήξης του εγχώριου πρωταθλήματος τζίρο των καταστημάτων - Οι πράκτορες Γιάννης Χονδρόπουλος και Παναγιώτης Αγγελίδης εξηγούν την κίνηση, τις επιλογές αλλά και τα χαρακτηριστικά των παικτών που στοιχηματίζουν

Το φετινό καλοκαίρι για την Ελλάδα σε πολιτικό επίπεδο μπορεί να χαρακτηρίζεται από την πολυαναμενόμενη έξοδο από το Μνημόνιο και την επίλυση του ονοματολογικού της ΠΓΔΜ, ωστόσο το ενδιαφέρον κυρίως του ανδρικού πληθυσμού είναι στραμμένο στην κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση, το Παγκόσμιο Κύπελλο, γνωστό αλλιώς ως Μουντιάλ.
 
Το καλοκαίρι του 2018 λοιπόν  είναι αφιερωμένο σε παγκόσμιο επίπεδο στο 21ο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου το οποίο ξεκίνησε την Πέμπτη 14 Ιουνίου και αναμένεται να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του ποδοσφαιρόφιλου κοινού του πλανήτη έως και το βράδυ της 15ης Ιουλίου, δηλαδή το βράδυ του μεγάλου τελικού που θα αναδείξει τη νέα πρωταθλήτρια κόσμου.
 
Και ενώ τη  θέση διεκδικούν 32 συνολικά φιναλίστ, μέσα στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα, το ελληνικό ποδοσφαιρόφιλο κοινό έχει ήδη δηλώσει την αφοσίωσή του στα ματς της διοργάνωσης, κάνοντας μάλιστα τις δικές του προβλέψεις για τον τελικό νικητή.
 
Οι προβλέψεις αυτές ξεφεύγουν σε πολλές των περιπτώσεων από τον στενό κύκλο των παρεών που παρακολουθούν μαζί τους αγώνες και τάσσονται υπέρ ή κατά μιας ομάδας, «μεταφέροντάς» της επί χάρτου και συγκεκριμένα επί των ειδικών κουπονιών που προσφέρονται σε πρακτορεία του ΟΠΑΠ και είναι εξαιρετικά αφιερωμένα στην μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή.
 
Ένα κουπόνι 12 σελίδων, για το Παγκόσμιο Κύπελλο διατίθεται στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ, περιλαμβάνοντας τους 48 αγώνες της πρώτης φάσης, μία σελίδα με τα ακριβή σκορ  και πολλά ειδικά στοιχήματα για τους 8 ομίλους και τις 32 ομάδες, που θα πάρουν μέρος στα τελικά, προσφέροντας στο κοινό που αναζητά την τύχη του πλειάδα επιλογών.
 
Το Μουντιάλ εκτός από συγκεκριμένους άτυπους κανόνες που φέρνει παραδοσιακά στα ελληνικά νοικοκυριά κατά τη διάρκεια του, ως προς την «κυριότητα» της τηλεόρασης και ότι άλλο συνυφαίνεται με την παρακολούθηση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα, φέρνει και κόσμο στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ που δοκιμάζουν την τύχη τους.
 
Το 21ο Μουντιάλ έρχεται μάλιστα να «ισορροπήσει» την πεσμένη από το τέλος του ελληνικού πρωταθλήματος περίοδο για τα πρακτορεία, που βλέπουν την κίνηση να εξισορροπείται, ως έναν βαθμό, αποτελώντας «ανάσα» σε μία περίοδο που παραδοσιακά οι τζίροι των καταστημάτων τους πέφτουν.
 
Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσαν μιλώντας στον «ΠτΘ» δύο ιδιοκτήτες πρακτορείων του ΟΠΑΠ στην Κομοτηνής οι κ.κ. Γιάννης Χονδρόπουλος και Παναγιώτης Αγγελίδης, σχολιάζοντας επίσης τόσο τις δημοφιλέστερες επιλογές όσο και τα χαρακτηριστικά των παικτών. 

Γιάννης Χονδρόπουλος «Υπάρχουν νέοι παίκτες που στοιχηματίζουν μόνο στους αγώνες στου μουντιάλ» 

Σύμφωνα με τον κ. Χονδρόπουλο η κίνηση είναι ανεβασμένη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή καλοκαιρινή περίοδο άνευ μεγάλης διοργάνωσης, με τους παίκτες όχι απλά να επισκέπτονται τα πρακτορεία για να καταθέσουν τα δελτία τους αλλά και για να παρακολουθήσουν τους αγώνες στους τηλεοπτικούς δέκτες εντός των καταστημάτων.
 
Η μεγαλύτερη κίνηση παρατηρείται λίγο πριν την έναρξη των προγραμματισμένων αγώνων, ενώ, όπως εξήγησε ο ίδιος, πρόκειται στην πλειοψηφία τους για νέους παίκτες, οι οποίοι καταθέτουν τα στοιχήματά τους αποκλειστικά και μόνο για το μουντιάλ.
 
Τα δελτία του ΟΠΑΠ προσφέρουν πλειάδα επιλογών, με τους παίκτες να μπορούν να στοιχηματίσουν τόσο για τον νικητή ενός αγώνα, όσο και άλλες δευτερεύουσες επιλογές, όπως τον πρώτο σκόρερ μίας ομάδας, τα συνολικά τέρματα, τον συνολικό αριθμό των κόρνερ, την πρώτη ομάδα που θα σκοράρει, το λεπτό κατά το οποίο πιστεύει ότι θα επιτευχθεί τέρμα, την ομάδα με τις περισσότερες κίτρινες κάρτες κ.ο.κ. επιλογές οι οποίες σύμφωνα με τον ίδιο είναι δημοφιλείς. 
 
Η ιστορία των Μουντιάλ έχει αποδείξει πως εκπλήξεις πάντα υπάρχουν, ωστόσο στην σύγχρονη ιστορία της διοργάνωσης δεν προέκυψε ποτέ νικήτρια κάποια ομάδα η οποία εξ αρχής δεν ήταν στα φαβορί. Έτσι τα φετινά στοιχήματα θέλουν τον τίτλο του πρωταθλητή να διεκδικούν ομάδες όπως η Βραζιλία και η Γερμανία, η Αργεντινή, η Ισπανία και η Γαλλία, ενώ πολύς λόγος γίνεται και για την πρωταθλήτρια Ευρώπης Πορτογαλία και το αν και κατά πόσο θα μπορέσει να αλλάξει τα έως τώρα δεδομένα.
 
Σύμφωνα με τον κ. Χονδρόπουλο οι παίκτες στοιχηματίζουν υπέρ των φαβορί της διοργάνωσης, δίχως ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι δεν προσπαθούν να «μαντέψουν» την ομάδα που ενδεχομένως θα αποτελέσει την «έκπληξη» της διοργάνωσης. 

Παναγιώτης Αγγελίδης «Πιο συνετοί στα στοιχήματα οι φοιτητές» 

«Το πιο νεανικό κοινό, δηλαδή οι φοιτητές, είναι πιο συνετοί ως προς τις επιλογές τους ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι τα οικονομικά τους είναι συνήθως πιο στενά σε σχέση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά παίκτες» τόνισε ο κ. Αγγελίδης, υπογραμμίζοντας πως η πλειοψηφία των παικτών που στοιχηματίζουν στο  21ο Παγκόσμιο Κύπελλο είναι φοιτητές, ενδεχομένως λόγω της τοποθεσίας του πρακτορείου του.
 
Σύμφωνα με τον ίδιο τα ποσά που στοιχηματίζουν είναι μικρά και κινούνται από 5 έως και 30 ευρώ, εξηγώντας πως λόγω και της κρίσης «οι παίκτες που παραδοσιακά στοιχημάτιζαν μεγάλα ποσά έχουν σχεδόν εξαφανιστεί». 
 
Ο κ. Αγγελίδης επιβεβαίωσε την άνοδο στην κίνηση των πρακτορείων κατά τις ημέρες του Μουντιάλ, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως μέχρι στιγμής δεν ήταν η αναμενόμενη. Λαμβάνοντας υπόψη και τις δυσκολίες της υφιστάμενης περιόδου « ο κόσμος είναι πιο συνετός στο παιχνίδι και αναζητεί τις ευκαιρίες, δηλαδή τα σίγουρα ματς» εξήγησε ο ίδιος υπογραμμίζοντας βέβαια πως «όταν για έναν παίκτη χαθεί η σίγουρη επιλογή, στην οποία και πόνταρε, πολύ πιο δύσκολα θα μπει στη διαδικασία να ξαναπαίξει».  
 
Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Αγγελίδης επεσήμανε πως στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα δελτία του παγκοσμίου κυπέλλου «συμπαρασύρουν» και τα δελτία άλλων παιχνιδιών, εξηγώντας πως οι παίκτες που καταθέτουν δελτία συνήθως δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους και σε άλλα πιο «παραδοσιακά» παιχνίδια. 

Κερδίζουν έδαφος οι νέες τεχνολογίες αλλά και η πληρωμή με κάρτα 

Τόσο στο πρακτορείο του κ. Αγγελίδη όσο και σε αυτό του κ. Χονδρόπουλου όπως επεσήμαναν και οι δύο μεγάλη δυναμική έχουν αναπτύξει τα tablets του ΟΠΑΠ με τα οποία έχουν εξοπλιστεί και επιτρέπουν στους χρήστες να καταθέσουν απευθείας τα δικά τους στοιχήματα, δίχως την «μεσολάβηση» του πράκτορα. Όπως εξήγησαν και οι δύο ιδίως το νεανικότερο κοινό προτιμά τη χρήση των tablet για να καταθέσουν τις προβλέψεις τους, ενώ, όπως εξήγησαν, μεγάλη είναι η αύξηση που παρατηρείται στην πληρωμή των δελτίων δια μέσου κάρτας.
 

Ακόμα και για τα δελτία μικρής αξίας, η χρήση πλαστικού χρήματος γνωρίζει τεράστια άνθιση, όπως τόνισαν και οι δύο, γεγονός που καταδεικνύει πως το κοινό έχει εκμεταλλευτεί πλήρως τη δυνατότητα που παρέχεται πλέον και στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ για την πληρωμή με την χρήση πιστωτικών καρτών και άλλων μέσων ηλεκτρονικής πληρωμής.

Προγνωστικά, ένστικτο αλλά και ψυχολογία «οδηγούν» τους παίκτες 

Τα όσα κατέθεσαν οι δύο ιδιοκτήτες πρακτορείων του ΟΠΑΠ επιβεβαίωσαν μιλώντας στον «ΠτΘ» και πελάτες των πρακτορείων που κατέθεσαν το δικό τους σχόλιο. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δήλωσε πως έχει ήδη στοιχηματίσει για τον νικητή του Παγκόσμιου Κυπέλλου ποδοσφαίρου, ωστόσο δεν έχουν περιοριστεί μόνο σε αυτό.
 
Τα στοιχήματα που καταθέτουν ξεκινούν από 5 και φτάνουν έως τα 20 ευρώ, ενώ όπως είπαν επιλέγουν τους αγώνες εκείνους στους οποίους θα στοιχηματίσουν, αλλά και τις ειδικές επιλογές με δημοφιλέστερες εκείνες του ακριβούς σκορ του ημιχρόνου, του ημιχρόνου με τα περισσότερα γκολ αλλά και το τελικό σκορ της αναμέτρησης.
 
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων επιστρέφουν στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ και εκτός Μουντιάλ «επενδύοντας» στα κλασικά παιχνίδια καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ όπως σημείωσαν οι επιλογές των παιχνιδιών αλλά και το ποσό που ποντάρουν είναι το αποτέλεσμα ενός συνδυασμού προγνωστικών, ενστίκτου και ψυχολογίας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.