Νεα εικονα επιδιωκει να αποκτησει το καμπινγκ Φαναριου

Εχθές παρουσίασε ένα από τα ομορφότερα μπαλκόνια με θέα στο θρακικό πέλαγος - Θάνος Παναγιωτόπουλος «Μέσα από ποιοτικά ποτά, επαγγελματικό σέρβις και καλή διάθεση να θυμηθούν όλοι οι Κομοτηναίοι τα νιάτα τους»

Νέα εικόνα επιδιώκει να αποκτήσει το κάμπιγνκ Φαναρίου, ιδιοκτησίας της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤΑΔ Α.Ε), που εχθές, μάλιστα, παρουσίασε το ανακαινισμένο του αναψυκτήριο με ένα από τα ομορφότερα μπαλκόνια που προσφέρει θέα στο θρακικό πέλαγος.
 
Ο διευθυντής, κ. Θάνος Παναγιωτόπουλος, έχοντας αναλάβει καθήκοντα από το 2014 περιέγραψε μιλώντας στον «ΠτΘ» την προσπάθειά του να δώσει νέα πνοή στις εγκαταστάσεις, βάζοντας το κάμπινγκ στο «παιχνίδι» του ανταγωνισμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο.  Ο ίδιος εστίασε στις νέες θέσεις εργασίας που αναμένεται να «ανοίξουν», σε νέες συνεργασίες με επώνυμες εταιρίες της περιοχής, όπως η «ΒΕΡΓΙΝΑ» και στη σημασία της συλλογικότητας των επιχειρηματιών για την τουριστική ανάδειξη της περιοχής. 

«Δεν κάναμε τεράστιες επεμβάσεις στο αναψυκτήριο, το μέρος “μιλά” από μόνο του» 

Μιλώντας για τις εγκαταστάσεις ο κ. Θάνος Παναγιωτόπουλος τόνισε με έμφαση πως ο μόνος χώρος στον οποίο δεν έχουν γίνει ακόμα επεμβάσεις είναι τα παλιά εστιατόρια, που είχαν αφεθεί εγκαταλελειμμένα. Υπάρχει, ωστόσο, πρόβλεψη για την πλήρη ανακάινισή τους την επόμενη χρονιά, μιας και έχει ήδη εγκριθεί κονδύλι ύψους 40.000 ευρώ.
 
Κάνοντας έναν απολογισμό των εργασιών που έχουν λάβει χώρα μέχρι στιγμής, μεγάλη έμφαση έδωσε στην ανακαίνιση των WC. «Ήταν το μεγάλο μου στοίχημα, μιας και θεωρώ δείγμα πολιτισμού σε μία κοινωνία να βρίσκονται τέτοιοι χώροι σε καλή κατάσταση», έκρινε για να τονίσει πως μέχρι στιγμής έχουν αλλαχτεί τα πατώματα, έχουν τοποθετηθεί νέα είδη υγιεινής και σωληνώσεις, ενώ ο ίδιος δεσμεύτηκε να φροντίσει ώστε «χρόνο με τον χρόνο να γίνονται καλύτερες».
 
Όσο για το νέο αναψυκτήριο, εξήγησε πως βρίσκεται ακόμα σε «μίνιμαλ κατάσταση», μιας και δεν θέλησε να κάνει τεράστιες επεμβάσεις. Το μέρος εξάλλου «μιλά» από μόνο του, συνέχισε κάνοντας λόγο και για την υπέροχη θέα που θα προσφέρει το καινούργιο μπαλκόνι. «Ποιοτικά ποτά, καλή διάθεση, επαγγελματικό σέρβις» τα τρία σημεία στα οποία σκοπεύει να δώσει βαρύτητα, εξ ου όλα τα προϊόντα θα προέρχονται από επώνυμες εταιρείες της Κομοτηνής και οι μπύρες από την εταιρεία «ΒΕΡΓΙΝΑ» που δραστηριοποιείται στην περιοχή μας. Στόχος του «να θυμηθούν όλοι οι παλιοί Κομοτηναίοι τα νιάτα τους». 

«Βρήκα 400.000 ευρώ οφειλές, οπότε σε καμία περίπτωση η διοίκηση δεν μπορούσε να επενδύσει» 

«Δεν σας κρύβω ότι το 2014 όταν ανέλαβα καθήκοντα βρήκα μία κατάσταση κατεστραμμένη. Βρήκα 400.000 ευρώ οφειλές, οπότε σε καμία περίπτωση η διοίκηση δεν μπορούσε να «σπρώξει» χρήματα και να επενδύσει σε μία επιχείρηση με τζίρο 150.000 ευρώ.  Τότε λοιπόν άρχισα μία υπερπροσπάθεια να γίνει ένα ξεκαθάρισμα. Από τα 110 που βρήκα στις αρχές του 2014 έμεινα μόνο με 52 τροχόσπιτα. Από την μία ήταν απογοήτευση, αλλά από την άλλη και εγώ και οι συνεργάτες μου νοιώθαμε πολύ καλά που πλέον ξέραμε με ποιους έχουμε να κάνουμε και διασφαλίσαμε πως όσοι μένουν θα είναι τυπικοί στις πληρωμές τους. Θεωρούσαμε ότι χρόνο με τον χρόνο θα το εκτιμήσει αυτό ο κόσμος, θα δει τις προσπάθειες που γίνονται», ανακάλεσε τονίζοντας πως έγιναν αργά και σταδιακά βήματα, ώστε το Κάμπινγκ Φαναρίου να «μπει στο παιχνίδι σε ευρωπαϊκό επίπεδο», προσφέροντας υψηλού επιπέδου τουριστικές παροχές. 

«Πρέπει να καταλάβουν και οι ντόπιοι ότι σε μία σεζόν 2 μηνών, δεν πειράζει μην κοιμηθούν και κάποια βράδια» 

Τονίζοντας την συμβολή του προσωπικού αλλά και όλων όσων στηρίζουν την προσπάθεια, ο κ. Παναγιωτόπουλος πληροφόρησε πως από τους 16 περίπου υπαλλήλους που απασχολούνται εκεί, το 90% βρίσκεται εκεί από προηγούμενα χρόνια. «Είναι άνθρωποι που έχουν αγαπήσει το Κάμπινγκ», υπογράμμισε με θέρμη για να υποστηρίξει πως πιθανότατα εν καιρώ θα ανοίξει ο δρόμος για περισσότερες προσλήψεις.
 
Όμως για να τονωθεί η επισκεψιμότητα της περιοχής και να γίνει πόλος έλξης για επισκέπτες, ο ίδιος έθεσε ως αναγκαία προϋπόθεση να αντιληφθούν τόσο οι διοικητικές αρχές όσο και οι ντόπιοι πως πρέπει «να αφήσουμε κατά μέρους τους ανταγωνισμούς» και να γίνει μία συλλογική προσπάθεια να παρέχονται σωστές και σε καλές τιμές υπηρεσίες στον κόσμο.
 
«Έχει τύχει να είμαι έξω με παρέα και στις 12.30 σε μπαρ το βράδυ να περνάει απ’ έξω η αστυνομία. Πρέπει να καταλάβουν και οι ντόπιοι ότι σε μία σεζόν 2 μηνών, δεν πειράζει μην κοιμηθούν και κάποια βράδια. Ο κόσμος πρέπει να πάει κάπου και να διασκεδάσει το βράδυ. Δεν μπορούν να μένουν σε ένα σπίτι κλεισμένοι».
 
Παρ’ όλα αυτά ο διευθυντής βλέπει πως από πέρυσι που ξεκίνησε η μίσθωση 5 beach bar από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου έχουν δημιουργηθεί εγκαταστάσεις αρκετά υψηλής αισθητικής.  «Πρόκειται για ένα συμβόλαιο 7ετίας που θα επιστρέψει πίσω τα χρήματα σε αυτόν που επένδυσε», σχολίασε, για να αναλύσει στην συνέχεια τον ρόλο της Εγνατίας Οδού που, πλέον έχει «εκμηδενίσει» τις αποστάσεις. 

Ο ρόλος της Εγνατίας Οδού και του κάθετοι άξονα Νυμφαίας στο «παιχνίδι» της ανταγωνιστικότητας 

«Εφόσον θέλουμε να μπούμε στο “παιχνίδι” της ανταγωνιστικότητας πρέπει να σκεφτούμε πως από την μία η Εγνατία Οδός και ο κάθετος άξονας της Νυμφαίας εκμηδενίζουν τις αποστάσεις, αλλά κατ’ εμέ έχουν ένα αρνητικό», εξήγησε για να αναπτύξει τον συλλογισμό του.«Αν ο κόσμος δεν μείνει ευχαριστημένος, οι δύο αυτοί δρόμοι του δίνουν την δυνατότητα να πάει σε άλλες περιοχές γρήγορα κι εύκολα, στην Καβάλα, την Ασπροβάλτα ακόμα και την Θεσσαλονίκη. Άρα πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε πως πρέπει ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί σωστά και σε λογικές τιμές», είπε, ενώ πρότεινε τη δημιουργία ξενοδοχείων με ευρωπαϊκές προδιαγραφές που θα προσδώσουν θετικό πρόσημο στο Φανάρι. 

Επισκεψιμότητα και ποιοτικός όγκος 

Το κάμπινγκ έχει θέσει μόνιμες θέσεις για 115 τροχόσπιτα, εκ των οποίων οι 88 είναι κατειλημμένες. Σύμφωνα με τον διευθυντή, 30 τροχόσπιτα ήρθαν από την Κομοτηνή και 30 από την Ξάνθη, ενώ τα υπόλοιπα φιλοξενούν επισκέπτες από τη Βουλγαρία, που παρουσίασαν μεγάλη αύξηση την τελευταία χρονιά.
 
«Όλοι αυτοί είναι άνθρωποι της μεσαίας τάξης και διατηρούν ένα καλό βιοτικό επίπεδο. Δεν ισχύει, δηλαδή, ότι λόγω των χαμηλών τιμών απευθυνόμαστε μόνο σε άτομα με χαμηλά έσοδα», αξιολόγησε αναφορικά με τον ποιοτικό όγκο των επισκεπτών, «το προτιμούν άνθρωποι ανεξάρτητα από το εισόδημα και τη νοοτροπία τους, αν και δυστυχώς παρατηρώ πως έχει απομακρυνθεί η νεολαία, μετά την πτώση της νυχτερινής ζωής». 

«Αγκάθι» η μείωση ξένων τουριστών 

Θέλοντας να μιλήσει για ένα «αγκάθι» στην λειτουργία του κάμπινγκ, ο . Παναγιωτόπουλος μίλησε για παλαιότερες χρονιές λειτουργίας του, «παλαιότερα εδώ έμεναν μέχρι και 1.000 άτομα από Γερμανία, Ολλανδία, Αυστρία, μέχρι και … Νέα Ζηλανδία. Ένα σημείο που μας “πονά” είναι πως οι εγκαταστάσεις μας δεν είναι πια τόπος προορισμού, είναι πλέον μόνο ένα πέρασμα επισκεπτών που μένουν για λίγα βράδια στον δρόμο για Κωνσταντινούπολη».
 
Την κατάσταση αυτή ο ίδιος απέδωσε στο γεγονός πως μέχρι σήμερα οι εγκαταστάσεις δεν διέθεταν βασικές παροχές, όπως εστιατόριο, καφετέριες και οργανωμένους χώρους άθλησης. «Όλα αυτά νομίζω θα τα λάβει κανείς πολύ σοβαρά υπ’ όψιν του για να πάει σε ένα μέρος» τόνισε ο ίδιος για επισημάνει πως «φέτος, λοιπόν, αν και αργήσαμε να ανοίξουμε θέλουμε να φέρουμε επισκέπτες στο κάμπινγκ για να γνωρίσει ξανά το μέρος και να απολαύσει το όμορφο μπαλκόνι μας με την υπέροχη θέα, ενώ ήδη από την επόμενη εβδομάδα ετοιμάζουμε και πολλές εκπλήξεις».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.