Ερχεται το τρενο στη ΒΙΠΕ Κομοτηνης

Διασύνδεση της Βιομηχανικής περιοχής με τη σιδηροδρομική γραμμή φέρεται να μελετά ο ΟΣΕ

Διασύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τη βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής φέρεται να μελετά η διοίκηση του ΟΣΕ, σύμφωνα με όσα παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ.
 
Ο πρόεδρος του ΔΣ του ΟΣΕ, κ. Γιώργος Κακουλάκης, αναφέρθηκε κατά την διάρκεια της παρουσίασης στις παρεμβάσεις που υλοποιούνται τα τελευταία χρόνια στον οργανισμό, με στόχο τη αναβάθμιση του εδώ και δεκαετίες υποβαθμισμένου σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και των παρεχόμενων υπηρεσιών, με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη.
 
Ανάμεσα σε αυτά που παρουσίασε ήταν η διασύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με βιομηχανικές περιοχές και βιομηχανίες, σε συνεργασία με την ΕΤΒΑ-ΒΙΠΕ, τη Motor Oil και τα Ελληνικά Πετρέλαια.
 
Έτσι μελετάται η διασύνδεση σε μια σειρά από περιοχές, μεταξύ των οποίων και αυτή της Κομοτηνής, μια σύνδεση η οποία θα βοηθούσε σημαντικά την ανάπτυξη της βιομηχανίας και την εμπορευματική διασύνδεση με την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και τις γειτονικές χώρες. 

Γενικότερο σχέδιο αναβάθμισης 

Γενικότερα το σχέδιο αναβάθμισης των υπηρεσιών προς τους επιβάτες, αρχικά στους μεγάλους σταθμούς της χώρας, με προτεραιότητα, εξελίσσεται ως εξής:
 
-Δημιουργείται υπηρεσία άμεσης δράσης με αποκλειστική ευθύνη την βελτίωση των υπηρεσιών στους σταθμούς, την άμεση επίλυση προβλημάτων διαχείρισης, συντήρησης και φύλαξης και της άμεσης αποκατάστασης βλαβών (ανελκυστήρες, κυλιόμενες σκάλες, φωτισμοί, τουαλέτες κ.λ.π.).
 
-Εκσυγχρονίζονται τα οπτικο-ακουστικά συστήματα ενημέρωσης του κοινού και παρακολούθησης δρομολογίων, καθυστερήσεων, πληροφόρησης και εξυπηρέτησης επιβατών.
 
-Αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες προς ΑΜΕΑ, ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ηλικιωμένους, μικρά παιδιά και επιβάτες με ειδικές ανάγκες. Ήδη έχει προχωρήσει η αγορά ειδικών ανυψωτικών μηχανημάτων, καθώς και οχημάτων για την μεταφορά μεγάλων ή πολυάριθμων αποσκευών επιβατών.
 
-Σχεδιάζεται η δημιουργία ειδικών εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης, εφοδιασμού και φύλαξης του τροχαίου υλικού των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη χώρα, κάτι αντίστοιχο με τα συστήματα που υπάρχουν στα λιμάνια για τα σκάφη.
 
-Τουριστικές διαδρομές με κύρια έμφαση στην ιστορική γραμμή του Μπράλου, την Πελοπόννησο και τα τμήματα Βόλου-Μηλέων, Διακοπτού-Καλαβρύτων και της περιοχής του Νέστου.
 
Επίσης, ο σχεδιασμός έργων του ΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα περιλαμβάνει: ενεργοποίηση, σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών – Υποδομών και Δήμους της Θεσσαλονίκης, του σχεδίου δημιουργίας του Δυτικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου της πόλης, που βασίζεται σε σιδηροδρομικό δίκτυο που ήδη υπάρχει. Διασύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με λιμάνια (Βόλος, Καβάλα, κ.λ.π)., ολοκλήρωση μελετών της Νέας Χάραξης Σιδηροδρομικής Γραμμής Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης (γεωτεχνικές έρευνες, σήραγγες, τεχνικά κ.λ.π.) και ωρίμανση των ήδη εκπονηθέντων από τον ΟΣΕ, προκαταρκτικών μελετών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτ. Μακεδονίας (Γιαννιτσά, Έδεσσα κ.λ.π.).,

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.