Με την ανακοινωση των αποτελεσματων το βαρος πλεον στη σωστη συμπληρωση του μηχανογραφικου

Τους μαθητές του φροντιστηρίου «Πολυδύναμο» συμβούλευσε ο σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού Γιώργος Γατούδης

Μία ημέρα πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων επέλεξε η διεύθυνση του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «Πολυδύναμο» για τη διοργάνωση ημερίδας επαγγελματικού προσανατολισμού προς τους μαθητές του αλλά και το σύνολο των ενδιαφερομένων, υποψηφίων και μη.
 
Στόχος άλλωστε της εκδήλωσης ήταν η προετοιμασία των μαθητών, μέσα από την ενημέρωση για την συμπλήρωση του νέου μηχανογραφικού δελτίου αλλά και το νέο εξεταστικό σύστημα το οποίο θα κληθούν να «αντιμετωπίσουν» αρχής γενομένης από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά οι νέοι υποψήφιοι.
 
Στην κατάμεστη από μαθητές, οσονούπω φοιτητές αλλά και γονείς αίθουσα του πολιτιστικού κυττάρου ΡΕΞ ο σύμβουλος Σταδιοδρομίας της Employ κ. Γιώργος Γατούδης παρουσίασε με διαδραστικό τρόπο και αρκετές δόσεις χιούμορ τα όσα περιλαμβάνει το νέο σύστημα για το λύκειο αλλά και για την «ζωή μετά από αυτό» όπως αυτή σηματοδοτείται με την καλύτερη δυνατή επιλογή για κάθε υποψήφιο.
 

Ο κ. Γατούδης παρουσίασε το νέο ακαδημαϊκό χάρτη της Ελλάδας όπως αυτός διαμορφώνεται μετά και τις τελευταίες αλλαγές, επισημαίνοντας τα υπέρ και τα κατά κάθε σχολής σε σχέση και με την επαγγελματική τους σταδιοδρομίας, γεγονός άλλωστε που φαίνεται πως επικράτησε για τους εν δυνάμει φοιτητές οι επιλογές των οποίων, σύμφωνα και με τα ρεπορτάζ των τελευταίων ημερών, θα είναι αντίστοιχες με την ζήτηση της αγοράς εργασίας και κατ’ επέκταση την επαγγελματική αποκατάσταση που αυτές προσφέρουν.
 
Σύμφωνος με την λογική αυτή άλλωστε εμφανίστηκε και ο κ. Γατούδης ο οποίος στις δηλώσεις του αναφέρθηκε στο ποσοστό εκείνο των μαθητών που  «μετανιώνουν την επιλογή σχολής κι αναγκάζονται να αλλάξουν επαγγελματική κατεύθυνση με κάποιο μεταπτυχιακό, με την επιλογή του 10% ή προσφεύγοντας σε άλλη επιλογή όπως και οι ιδιωτικές σχολές» για να ταχθεί υπέρ της επιλογής μίας σχολής με βάση τα προσωπικά κριτήρια και θέλω του καθενός, την σωστή ενημέρωση επ’ αυτών αλλά και το πώς διαμορφώνεται η αγορά εργασίας.
 
«Το ζήτημα  είναι οι μαθητές να αντιληφθούν ότι στην σύγχρονη εποχή έχει διαφοροποιηθεί η αγορά εργασίας, κι έτσι κι εκείνοι, μέσα από τις προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές τους σπουδές, έχουν πληθώρα επιλογών» ανέφερε  ο ίδιος χαρακτηριστικά για να αναφερθεί έπειτα και στις βασικές διαφοροποιήσεις της επόμενης χρονιάς ως προς τις πανελλαδικές εξετάσεις, που όπως εντόπισε αφορούν στην κατάργηση της επιλογής 5ου μαθήματος για όσους το επιθυμούσαν, αλλά και των συντελεστών βαρύτητας για τον προσδιορισμό των μορίων.
 
Τέλος αναφέρθηκε και στις αλλαγές στην συμπλήρωση των μηχανογραφικών δελτίων, τα οποία πλέον θα συμπληρώνονται σε πρώτη φάση τον Οκτώβρη, με συγκεκριμένο αριθμό τμημάτων, από τα οποία θα προσδιορίζονται οι σχολές ελεύθερης πρόσβασης. Εν είδει πρότασης ο ίδιος κάλεσε τους μαθητές να επιλέγουν βάσει των επιθυμιών τους και όχι βάσει σκοπιμοτήτων.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.