Θα λυθει το προβλημα με το τρενο στην Κομοτηνη;

της Έκδοσης

Μνημόνιο Συνεργασίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον βασικό της μέτοχο την Trenitalia υπέγραψε την Παρασκευή στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο Υπουργός κ. Κώστας Καραμανλής με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας κ. Φίλιππο Τσαλίδη.
 
Η συμφωνία προβλέπει την απρόσκοπτη λειτουργία όλων των σιδηροδρομικών δρομολογίων και κυρίως των «άγονων» για τα επόμενα 15 χρόνια, με το ίδιο αντίτιμο που προβλεπόταν και στην προηγουμένη σύμβαση, που είχε συμφωνηθεί και από το 2018, συνολικού ύψους 750 εκ. ευρώ –δηλαδή 50 εκ. ευρώ ετησίως.
 
Με τη νέα Σύμβαση, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, το συνολικό όφελος για την ελληνική οικονομία, σε επενδύσεις και μισθοδοσίες, μέσα στα επόμενα 9 χρόνια, θα ανέλθει σχεδόν στα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ.
 
Για τα επόμενα 10+5 χρόνια, λοιπόν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα καλύψει πλήρως τις απαιτούμενες υπηρεσίες επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, όπως ακριβώς προβλεπόταν και στην προηγούμενη σύμβαση. Από την πλευρά του ο Ιταλικός Όμιλος μέλος του οποίου είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για το ίδιο διάστημα δεσμεύεται να επενδύσει στη χώρα μας από 2,2 έως 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ.
 
Μεταξύ των επενδύσεων που ανέφερε ο κ. Καραμανλής είναι τα νέα υβριδικά τρένα τα οποία θα κινούνται και με τις δύο μορφές ενέργειας (πετρέλαιο και ηλεκτρικό ρεύμα), για το μη πλήρως ηλεκτροδοτημένο δίκτυο.
 
Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί το επόμενο διάστημα, και ελπίζουμε πως η κινητικότητα σε αυτό τον τομέα, θα φέρει κινητικότητα και στις γραμμές της Θράκης, η οποία παραμένει αποκομμένη, στον επιβατικό τομέα, από την υπόλοιπη χώρα. Γιατί καλές οι τυμπανοκρουσίες και οι Σιδηροδρομικές Εγνατίες, αλλά σημασία έχει να βλέπουμε τα τρένα να περνούν, και να σταματούν…
 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.