Παραταση για την προκηρυξη 2ΓΕ του ΑΣΕΠ ζητουν 2000 σπουδαστες της ΑΣΠΑΙΤΕ

Με επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας καταγγέλλουν τον αποκλεισμό από τη δυνατότητα εγγραφής τους με το πιστοποιητικό της παιδαγωγικής επάρκειας

Σπουδαστές του ετήσιου προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης της ΑΣΠΑΙΤΕ, απέστειλαν επιστολή κατά της προκήρυξης 2ΓΕ/2019 (ΦΕΚ 46/2019/τ.ΑΣΕΠ) για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στην Β’ βάθμια Εκπαίδευση.

Η συγκεκριμένη προκήρυξη, σύμφωνα με τους σπουδαστές, επί της ουσίας τους αποκλείει, όπως και πολλούς άλλους εκπαιδευτικούς από τη διαδικασία προσλήψεων για 3 έτη, αφού δεν τους δίνει το περιθώριο να ενσωματώσουν την παιδαγωγική τους κατάρτιση στην αίτηση για διορισμό.

Στην επιστολή, την οποία συνυπογράφουν 2.000 περίπου σπουδαστών σε 12 τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ σε όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων και των Σαπών, ζητείται η μετάθεση της ημερομηνίας λήξης της υποβολής των αιτήσεων και των δικαιολογητικών της προκήρυξης 2ΓΕ/2019 κατά τρεις μήνες, ούτως ώστε να έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμά τους και να έχουν αποκτήσει το τυπικό προσόν της πιστοποιημένης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας,  ή την έκδοση Υπουργικής Απόφασης, με την οποία θα τους δίνεται η δυνατότητα να καταθέσουν την τρέχουσα βεβαίωση φοίτησής μας από την ΑΣΠΑΙΤΕ αντί για το πιστοποιητικό επάρκειας, προκειμένου να μην αποκλειστούμε από τη διαδικασία.
 

Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

Στις 24-12-2019 δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 46/τ.ΑΣΕΠ/2019 η «Προκήρυξη 2ΓΕ/2019, για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατηγορίας ΠΕ».
Στις περισσότερες από τις κατηγορίες θέσεων που περιλαμβάνονται (πλην των κατηγοριών θέσεων 101-1116 και 14), στον πίνακα των απαιτούμενων προσόντων, προβλέπεται το εξής: «Οι υποψήφιοι, κάτοχοι του ανωτέρου τίτλου που διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας, προτάσσονται των υποψηφίων που δεν τη διαθέτουν στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης», όπως προβλέπεται στην παρ. 3, άρθρο 54, Ν. 4589/2019.

Ο τρόπος για να αποκτηθεί η προαναφερόμενη διδακτική επάρκεια είναι η φοίτηση στο ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. / Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.).

Εμείς, οι περίπου 2.000 σπουδαστές, εισαχθήκαμε στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ (12 τμήματα σε όλη τη χώρα) για το τρέχον έτος 2019-2020 έπειτα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε την 3/9/2019 και παρακολουθούμε την τρέχουσα χρονιά το ταχύρρυθμο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης, με σκοπό να το αξιοποιήσουμε για την κατάταξή μας στους πίνακες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δηλαδή στην προαναφερόμενη Προκήρυξη. Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ (ΑΔΑ: ΨΛΨΦ46Ψ8Χ1-8ΕΠ), προβλέπεται να αποκτήσουμε το τυπικό προσόν της πιστοποιημένης παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας στις 30-4-2020, οπότε και ολοκληρώνεται το πρόγραμμα.

Συνεπώς, σύμφωνα με τα οριζόμενα της προκήρυξης, δεν θα έχουμε το τυπικό αυτό προσόν κατά τη λήξη υποβολής των αιτήσεων στις 24/02/2020.

Η προαναφερόμενη προκήρυξη, επί της ουσίας στερεί το δικαίωμα συμμετοχής επί της ουσίας σε εμάς τους σπουδαστές του προγράμματος ΕΠΠΑΙΚ/ΑΣΠΑΙΤΕ 2019-2020, διότι μας αποκλείει από τη δυνατότητα συμμετοχής με το πιστοποιητικό της παιδαγωγικής επάρκειας προκειμένου να ενταχθούμε στους κύριους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης, ενώ σύμφωνα με τον προγραμματισμό προβλέπεται επόμενη αντίστοιχη προκήρυξη μετά από τρία έτη.

Για τους παραπάνω λόγους, ζητάμε είτε να μετατεθεί η ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων και των δικαιολογητικών της προκήρυξης 2ΓΕ/2019 κατά τρεις μήνες (30/5/2020), είτε να εκδοθεί Υπουργική Απόφαση με την οποία να δίνεται η δυνατότητα σε εμάς να καταθέσουμε την τρέχουσα βεβαίωση φοίτησής μας από την ΑΣΠΑΙΤΕ αντί για το πιστοποιητικό επάρκειας, προκειμένου να μην αποκλειστούμε από τη διαδικασία.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.