Ο ΟΣΕ που εγινε ΚΤΕΛ

Απαρατήρητα

Προσφυέστερο σχολιασμό για το κόψιμο των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη Θράκη, απ’ αυτόν εφημερίδας γειτονικού νομού, και δη της εφημερίδας «Γνώμη» της Αλεξανδρούπολης, δεν είδαμε.
 
Και όχι μόνον έγινε ΚΤΕΛ αλλά αυτό έγινε καλοκαίρι καιρό, όταν το να ταξιδεύεις με μια σύγχρονη αμαξοστοιχία είναι απόλαυση.
 
Φαίνεται όμως για να τολμούν οι διάφοροι επιτελικοί, είτε της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη συγκεκριμένη περίπτωση είτε της Εγνατίας Οδού στην περίπτωση της Μέστης που καλοκαίρι καιρό κλείνει τη βασική οδική αρτηρία, στέλνοντας σε παρακαμπτηρίους, προκειμένου να δομήσει τα πλευρικά διόδια, μάλλον θεωρούν τη Θράκη κάτι διαφορετικό έως απόκοσμο.
 
ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ;
 
Εντάξει, αντέδρασαν οι πολιτικοί μας, και η κ. Γκαρά, η βουλευτής  του Εβρου, μήπως όμως δεν αρκεί αυτό; 
 
Μήπως κάτι πρέπει να κάνουμε για να μάθουν όλοι τους ότι και η Θράκη Ελλάδα είναι; ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ, ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΩΤΑ; Ν.Τ.
 

Υ.Γ.: Φυσικά ό,τι θλίβει περισσότερο είναι η ιστορική γνώση ότι η Θράκη τα νεότερα χρόνια «γεννήθηκε» με τον Σιδηρόδρομο, όπως π.χ. συνέβη με την Αλεξανδρούπολη που από ψαράδικος οικισμός έγινε πόλη μαζί του. Κλειστός, λοιπόν, ο σιδηρόδρομος που θεμελιώθηκε επί  Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, κλειστές και οι μνήμες, που τροφοδότησαν όμως τη λογοτεχνία  με άπειρο και άφθαστο τρυφερό υλικό, και δεκάδες σιδηροδρομικούς ήρωες, καταστρώνοντας το «λογοτεχνικό Orient Express» της Θράκης. Ένα τέτοιου είδους λογοτεχνικό αφήγημα και η νουβέλα της Ελένης Σκάβδη, «Εκείνη η πόλη», με τον σιδηροδρομικό Δημητρό, συμπρωταγωνιστή της Ελπίδας της…

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.