Ναι στο ανοιγμα της Νυμφαιας για βαρεα οχηματα και απο τους επιχειρηματιες της Βουλγαριας

Έλλειψη πολιτικής βούλησης βλέπει στο θέμα της στασιμότητας της βελτίωσης της διόδου ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου του Χάσκοβο

Την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι υπάρχει μια γενικότερη στασιμότητα στο θέμα της πλήρους λειτουργίας της μεθοριακής διάβασης της Νυμφαίας, με άνοιγμά της σε λεωφορεία και φορτηγά, εξέφρασε στην Κομοτηνή ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Χάσκοβο Yancho Yanev.
 
Όπως σημείωσε ως Επιμελητήριο και ως επιχειρηματίες έχουν καταβάλλει πολλές προσπάθειες, έχοντας οχλήσει επανειλημμένα θεσμικούς φορείς και τα κεντρικά υπουργεία για την πλήρη διάνοιξη του άξονα Νυμφαία Μακάζα, όμως δυστυχώς δεν βλέπει κάποια ιδιαίτερα σοβαρή εξέλιξη, για την ενίσχυση της διόδου, που είναι μέρος του διεθνούς κάθετου άξονα 9, ο οποίος ενώνει τη Βαλτική με το Αιγαίο.
 
«Έχουμε καταβάλλει σοβαρές προσπάθειες δυστυχώς όμως δεν έχει υπάρξει ανταπόκριση, και ενώ μάλιστα σε υψηλό επίπεδο, υπάρχει συζήτηση για διάνοιξη νέων αξόνων, το θέμα έχει παραμείνει στα αζήτητα» σημείωσε χαρακτηριστικά.
 
Έτσι ο άξονας αυτός, που είναι στρατηγικής σημασίας, φέρει προστιθέμενη αξία στις περιοχές που διανύει και ενισχύει το εισόδημα του κάθε πολίτη, αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην άκρη και δεν ασχολείται κανείς με αυτόν.
 
Η επιχειρηματικότητα, σημείωσε, ψάχνει πάντα τον πιο εύκολο δρόμο, την πιο εύκολη πρόσβαση, για τη μείωση του κόστους, για αυτό και πάγια θέση τους είναι ότι θα πρέπει να υπάρξει ενίσχυση του κάθετου άξονα Νυμφαία Μακάζα, με περεταίρω  διαπλάτυνση, ώστε να μπορέσουν να περάσουν πιο βαριά οχήματα και να διευκολυνθεί και η εμπορική μεταφορά. 

Σιωπή για την σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας – Βουλγαρίας 

Στάθηκε δε στο γεγονός ότι η δίοδος θα μπορούσε να αποτελέσει όχι μόνο οδικό, αλλά και σιδηροδρομικό πέρασμα, σημειώνοντας πως στη Βουλγαρική πλευρά η σιδηροδρομική γραμμή φτάνει μέχρι την  μέχρι τον οικισμό Ποτκόβα, σε απόσταση 20 χιλιομέτρων από τα σύνορα.
 
Αυτό σημαίνει, με άλλα 20 χιλιόμετρα απόσταση μέχρι την Κομοτηνή, πως θα μπορούσε με 40 μονάχα χιλιόμετρα κατασκευής σιδηροδρομικής γραμμής, να συνδεθούν και σιδηροδρομικά οι δύο περιοχές, ένα θέμα για το οποίο επίσης υπάρχει σιωπή, παρόλες τις ανακοινώσεις για σιδηροδρομικά έργα που θα κάνουν οι δύο χώρες.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.