Aπο την Εγνατια της «απελευθερωσης» στην Εγνατια της εγκαταλειψης

Της έκδοσης

Όσοι από εμάς έζησαν τη Θράκη στην προ Εγνατίας εποχή μπορούν να καταθέσουν τι σήμαινε η δημιουργία της. Ήταν σαν το ελληνικό κράτος μέσα από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ τότε να ανακάλυπτε τη Θράκη και να την απέδιδε στην υπόλοιπη Ελλάδα, Η ΘΡΑΚΗ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΛΛΑΔΑ.
 
Την Εγνατία τη λατρέψαμε γιατί μας έδωσε την ευκαιρία να κυκλοφορήσουμε τόσο στις θρακικές πόλεις όσο και στις άλλες πόλεις της Ελλάδας, κι ακόμη έμαθε λίγο περισσότερο στους συνέλληνες τη Θράκη.
 
Οι μιάμιση ώρα διαδρομές για την Αλεξανδρούπολη και την Ξάνθη έγιναν μισή και η Θεσσαλονίκη από πεντέμιση ώρες  τρεις.
 
Η Εγνατία μας απελευθέρωσε και προς την Ευρώπη, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΤΗΚΑΜΕ. Γιατί απέδειξε ότι οι έλληνες μηχανικοί έχουν τα φόντα να είναι οι καλύτεροι.
 
Οι φίλοι ευρωπαίοι όμως που διέσωσαν την Ελλάδα με τα μνημόνια και με 99 χρόνια δέσμευση της περιουσίας της χώρας,  θέλουν πρώτα τα χρήματά τους πίσω και καθόλου δεν ενδιαφέρονται για τους πολίτες της γηραιάς Ηπείρου, άρα και τους έλληνες.
 
Η Εγνατία έτσι γέμισε διόδια, όχι για να συντηρηθεί, και να τη χαιρόμαστε, αλλά για να γίνεται κουρελού με τα μπαλώματα μιας χρήσης, και να μας συστέλλει ψυχολογικά, κλείνοντάς μας σπίτι, αφού προς  δρόμο επαρχιακό συνέχεια φέρνει.
 
Και όχι μόνον αυτό, αφού τα έχοντα την τεχνογνωσία στελέχη της καλούνται να μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες για να βάζουν στη μετέπειτα ζωή τους σφραγίδες του δημοσίου…
 
Ετσι συμβαίνει με τα θαύματα σ’ αυτή τη χώρα, δυστυχώς κρατούν, μαζί με τη χαρά, ελάχιστα!!!  Ειδικά στη Θράκη!!!  
 
Υ.Γ.: Η φωτογραφία είναι της δημοσιογράφου Μαρίας Μανάκα, από τον τοίχο της στο fb.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.