Στην αναμονη… για την ηλεκτρονικη πλατφορμα για τα παραπονα πολιτων του Δημου Κομοτηνης

Ούτε το 2019 δεν θα υλοποιηθεί ο σχεδιασμός για τη νέα διαδικτυακή μέθοδο καταγραφής παραπόνων του Δήμου

Υπό εξέταση, παρόλο που η δαπάνη για αυτή έχει εγγραφεί στον προϋπολογισμό του Δήμου Κομοτηνής από το 2018, βρίσκεται ακόμα η νέα διαδικτυακή μέθοδος καταγραφής παραπόνων του Δήμου Κομοτηνής, που αναμενόταν να είναι προσβάσιμη και από κινητά τηλέφωνα ή άλλες «έξυπνες» συσκευές.
 
Όπως φαίνεται μάλιστα, αρμόδια για τυχόν εφαρμογή αυτής ή μιας ανάλογης ψηφιακής λύσης, θα είναι η επόμενη δημοτική αρχή, μιας και ο Δήμος θα συνεχίσει και το 2019, σύμφωνα με έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, να χρησιμοποιεί την παλιότερη μορφή επικοινωνίας.
 
Να υπενθυμίσουμε πως στο δήμο όπως είναι γνωστό, λειτουργεί ήδη η γραμμή του Δημότη, η οποία λαμβάνει τηλεφωνικά τα παράπονα των πολιτών, ενώ στην ιστοσελίδα του Δήμου, μέσω της συντόμευσης Γραμμή του Δημότη, υπάρχει η δυνατότητα να υποβληθεί μέσω το αίτημα ή το πρόβλημα του πολίτη.
 
Να σημειώσουμε πως στόχος του Δήμου με την ηλεκτρονική πλατφόρμα ήταν να έχει τη δυνατότητα για μεγαλύτερη διαλειτουργικότητα, μιας και μελετούνταν η δυνατότητα να φαίνεται το αν ένα αίτημα δημότη έχει ικανοποιηθεί, αλλά και μια σειρά από επιπλέον χαρακτηριστικά, τόσο όσο αφορά τη δυνατότητα κατάθεσης παραπόνων και αιτημάτων, όσο και για επιπλέον ενημέρωση των Δημοτών, όπως ενημερώσεις για θέματα του Δήμου ή προειδοποιήσεις της υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.