Και Σιδηροδρομική Εγνατία, και σύνδεση γραμμών με τη ΒΙΠΕ, με τα τρένα τι γίνεται όμως;

15.01.2020 19:32

Της Έκδοσης

Δείτε περισσότερα στο: http://www.paratiritis-news.gr/

Σε πολλά θέματα, τα οποία αφορούν και το σιδηροδρομικό μέλλον της περιοχής μας, αναφέρθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος, μιλώντας πριν από μερικές ημέρες στους εργαζόμενους.
 
Ο κ. Σπηλιόπουλος βρισκόταν, όπως είναι αναμενόμενο αυτές τις μέρες, στην κοπή της βασιλόπιτας των εργαζόμενων, και αναφέρθηκε στο μέλλον του ΟΣΕ, το οποίο προδιαγράφεται λαμπρό, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Πρόεδρο.
 
Έτσι έκανε ειδική αναφορά στην πολύφερνη Σιδηροδρομική Εγνατία, όπου όπως ανέφερε, η νέα παραλιακή χάραξη της μονής γραμμής Θεσσαλονίκη-Αμφίπολη-Νέα Καρβάλη, μήκους 160 χλμ., με ταχύτητες ως 200 χλμ./ώρα, βάζει σε ράγες τον ανατολικό άξονα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
 
Το ζήτημα βέβαια είναι ότι αυτός ο άξονας, παρόλο που ακούγεται για χρόνια, παραμένει στα ίδια χρόνια στα χαρτιά, παρά τις κατά καιρούς μεγαλεπήβολες ανακοινώσεις.
 
Την ίδια ώρα, η πολυαναμενόμενη σύνδεση του λιμανιού στη Νέα Καρβάλη με τους Τοξότες και την υφιστάμενη Σιδηροδρομική γραμμή, η οποία παρεμπιπτόντως αποτελεί μέρος αυτής της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αλλά σχεδιάζεται για ακόμα περισσότερα χρόνια, παραμένει ακόμα στα χαρτιά.
 
Και όλα αυτά την ίδια στιγμή που το υφιστάμενο δίκτυο, αν πιστέψουμε τουλάχιστον την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που το χρησιμοποιεί, χρήζει άμεσης παρέμβασης ώστε να κινηθούν γρηγορότερα οι συρμοί.
 
Δεν λέμε, καλή η σιδηροδρομική Εγνατία, καλή και η ηλεκτροκίνηση και όλα, αλλά θα μας συγχωρέσετε αν είμαστε λιγάκι κυνικοί για το πού θα καταλήξει το όλο ζήτημα, ιδιαίτερα όταν βλέπουμε την κατάσταση που επικρατεί, η οποία φθίνει συνεχώς.
 
Πάντως για να μην λέτε ότι μας ξεχνάνε συνέχεια, φαίνεται ότι στο πρόγραμμα του ΟΣΕ περιλαμβάνονται και μελέτες, μέχρι το 2022, για την σύνδεση των ΒΙΠΕ με την σιδηροδρομική γραμμή, με αναφορά και στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, άλλο ένα παλιό ζήτημα το οποίο επανακινείται κατά καιρούς, αλλά και πάλι όπως όλα τα άλλα στην σιδηροδρομική μας πραγματικότητα, παραμένει χωρίς να έχει υλοποιηθεί.
 

ΓΝΩΜΕΣ

DUTH CORNER

Magazine